dimarts 24 d’agost de 2010

Dieta saludable


Estudis recents del CSIC i de la University of Wales han determinat que el consum de subproductes de l'olivera millora la qualitat de la carn i de la llet de cabres i ovelles.
L'estudi, publicat en la revista Animal Feed Science and Technologii demostra amb dades de laboratori i de camp que incloure fulla d'olivera i pinyol en la dieta dels animals fa creixer el nivell de colesterol bò i redueix la presència de grasses saturades en la carn. Segons estos experts, les fulles d'olivera proporcionen la mitad de l'energía i aminoacids necesaris per al manteniment d'ovelles i cabres.
És una bona noticia, ja que este descobriment ciéntific pot animar el mercat de la indústria càrnica a més de millorar la salut dels consumidors.


0 comentaris: